Oto lista nawyków, które mogą przyczynić się do osłabienia układu immunologicznego twojego dziecka oraz twojego drogi czytelniku również. Po przeczytaniu tej listy proszę o zastanowienie sie nad zmianą swoich nawyków, aby nie szkodzić sobie i swojej rodzinie choć wiem, że z nawykami najtrudniej jest skończyć gdy trwają już dłuższy czas.

  1. Palisz tytoń w obecności dzieci.
  2. Demonstrujesz, ile alkoholu jesteś w stanie wypić, i pozwalasz dzieciom na spożywanie dużej ilości napojów słodkich do chwili, aż podrosną i będą mogły pić legalnie alkohol.
  3. Jesz wszystkie rodzaje śmieciowego jedzenia reklamowane w telewizji, duże ilości mięsa i cukru oraz produkty barwione chemicznie zawierające substancje smakowe i konserwanty.
  4. Nie uprawiasz ćwiczeń fizycznych (w-f w szkole jest dziś bee..)
  5. Ciągle się martwisz. Wystarczy wyłączyć wiadomości w telewizji, a przestaniesz.
  6. Prewencyjnie zażywasz antybiotyki.
  7. Liczysz, że twoja normalna dieta dostarczy ci wszystkich niezbędnych substancji odżywczych.
  8. Szukasz wymówek, by nie przeczytać np. How to Live Longer and Feel Better Linusa Paulinga.
  9. Siedzisz do późna i pozwalasz na to swoim dzieciom.
  10. Regularnie zażywasz leki bez recepty.
  11. Z materiałów, które zgromadziłem na przestrzeni lat, a dokładnie od 2008 roku należy dodać jeszcze jedno kontrowersyjne w obecnych czasach stwierdzenie, a mianowicie nie wolno szczepić się przeciwko jakiejkolwiek chorobie. O tym mówią nie tylko polscy lekarze poza systemem, ale również wielu zagranicznych członków społeczności medycznej np. Dr Suzanne Humphries.

Oto wskazówki, aby wzmocnić układ odpornościowy.

  1. Zażywaj regularnie witaminę c.
  2. Wysypiaj się
  3. Czytaj i ucz się o zdrowiu. Tu pomoże tobie ta strona :).
  4. Wspomagaj swój organizm dobrym preparatem multiwitaminowym. (Niestety wartościowy produkt będzie ciężko znaleźć dlatego proponuję wyciskanie soków)
  5. Zażywaj naturalną witaminę E
  6. Spożywaj karoteny
  7. Rzuć palenie